środa, 21 lipca 2010

144. Tomasz Daiksler PODRÓŻ DO OBRAZU Z POKOJU. AKT malarstwo i fotografia

18 lutego 2008
siedziba Radia Zachód, Zielona Góra

"Tematykę moich obrazów czerpię z codziennej obserwacji otoczenia i świata. Staram się opowiedzieć historię na pozór banalną, pokazać miejsca z innego punktu widzenia, zależnego od światła, perspektywy oraz od zestawienia względem siebie przedmiotów i zjawisk codziennego życia. Obrazy z cyklu „Podróż do obrazu z pokoju" są moją wędrówką do świata z obrazu z mojego rodzinnego domu. Przedstawiał on pejzaż z wiejskim domem, polem, strumykiem i brzozą. Od dziecka wpatrywałem się w niego godzinami, ponieważ pragnąłem choć na chwilę się tam znaleźć. Z upływem lat ta potrzeba nie wygasła, ale za to przyszedł pomysł jak mogę odrobinę doświadczyć tego miejsca i wrażeń z nim związanych. Odbyłem, więc czterodniową podróż do świata z obrazu."

1 komentarz:

  1. Pozdrowienia od Dejwa i Kulfona. Ogladamy twoje obrazki. No ladne. Kiedy jakies piwo?

    OdpowiedzUsuń