poniedziałek, 29 października 2012

203. Władysław Czulak ZOMBIEWALK fotografie

31 października 2012
Krzywy Komin, Zielona Góra

fot. Maciej Dobrowolski

Nazywam się Władysław Czulak i pochodzę z Zielonej Góry. Ostatnimi czasy zabawa aparatem fotograficznym stała się dla mnie czymś więcej niż tylko turystyką fotograficzną dzięki czemu zmieniłem swój statut na fotoamatora. (Tutaj powinien nastąpić długi wywód na temat moich umiejętności i osiągnięć w zakresie szkoleniowo-edukacyjnym, ale nie nastąpi, powodem jest brak takowych). Znajdując zasoby w funduszu domowym postanowiłem w końcu zakupić sprzęt fotograficzny dzięki, któremu mogłem zacząć realizować swoją pasję czyli fotografię. Z czasem nastąpił niedosyt sprzętowy połączony z coraz większą przyjemnością fotografowania i poznawania tej sztuki. Zmiana aparatu na poważniejszy jakim była lustrzanka mimo wyboru najtańszej wersji zapoczątkowała współpracę z portalem mmzielonagora.pl oraz amatorską grupą ZGFoto, a także z National Geographic i Ekologia. Dzięki tym działaniom nastąpił zwrot i progres w kierunku fotograficznym. Moje prace zostały zauważone parokrotnie przez szersze grono odbiorców co zaowocowało wystawami czy wygranymi w regionalnych konkursach fotograficznych. 
Ale czy to jest odpowiedź na pytanie czy jestem dobrym fotografem? Próbuję, potem próbuję, a jak już zrobię to wyrzucam i próbuję dalej gdyż uważam, że inaczej niczego się nie nauczę i nie osiągnę. Czy robię to dobrze ? nie wiem, ale jeżeli moja praca zatrzymała Cię na minutę jest to dla mnie najlepszą nagrodą i potwierdzeniem że przynajmniej potrafię zaabsorbować widza. 

Władysław Czulak 

fot. Władysław Czulak

Prezentowane prace to dokumentacja i zarazem twórcza interpretacja III edycji zielonogórskiego zombiewalka. Organizowane przez ZKF Ad Astra wydarzenie miało miejsce podczas tegorocznego Winobrania.
Wystawa zainaugurowała działalność salonu wystawowego Zielonogórskiego Klubu Fantastyki Ad Astra w przestrzeniach Krzywego Komina (ul. Fabryczna 13b, Zielona Góra). Dewiza Klubu brzmi "KULTURA-SZTUKA-FANTASTYKA" i te właśnie wartości postaramy się w kominowe wnętrza wnieść.

 Wernisaż, fot. Maciej Dobrowolski

Współorganizatorem wystawy jest Galeria Twórców Galera, a kuratorem Igor Myszkiewicz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz